A PhytoKert 2012 tavaszán alakult meg, akkor már négy éve foglalkoztam a Kék-Lukács termékekkel. Először csak segítettem eljuttatni az emberekhez a megrendeléseket, hogy ne kelljen a budapestieknek futárköltséget fizetni. Aztán sorra jöttek a kérdések, mit, hogyan kell használni, amire kezdetben nem voltam felkészülve. Gyorsan rájöttem, hogy csapnivaló „eladó” lennék, hiszen nekem nem megy, hogy tudás nélkül, csak alaptalan marketing szövegeket mondjak a termékek mellé. Először így autodidakta módon kezdtem el tanulni a hatóanyagokról, vivőanyagokról, bőrbetegségekről. Természetesen nagyon sokat segített benne Lukács Károly gyógyszerész úr, és az édesapám, biotechnológusként, aki akkor már 20 éve kozmetikai termékek gyártásával, fejlesztésével foglalkozott. Tőlük minden segítséget megkaptam és minden kérdésemre válaszoltak, hogy megértsem, megismerjem a termékeket, a hatóanyagokat és az összefüggéseket. Még mindig van, amikor hozzájuk fordulok segítségért.
A cél
A PhytoKert alapításakor és a ma is az elsődleges célom volt, hogy kizárólag a legjobb minőségű magyar gyógyhatású és kozmetikai készítményeket tegyem mindenki számára elérhetővé. A Kék-Lukács termékek mellett igyekeztem minél több, hasonló termék és feltalálót felkutatni. Elsősorban allergiás, ekcémás, pikkelysömörös bőrbetegségekre, reumatikus, visszeres problémákra nyújtunk teljes körű megoldásokat, illetve a megfelelő, natúr szépségápoláshoz szükséges, legjobb minőségű, de mérsékelt árfekvés iránti elvárásoknak megfelelő termékkört igyekeztem mindig biztosítani vásárlóinknak.
Az olyan termékeket és gyártókat részesítettem mindig előnyben, akik még kicsik voltak, kevésbé ismertek, akik személyesen koordinálják a termékek gyártását. Részben a rossz tapasztalat miatt – sokszor csalódnom kellett, minél nagyobbra nőtt egy cég, annál rosszabb lett a minőség, másrészt azért, hogy ezek a feltalálók is teret kapjanak. Mindig olyanokkal szerettem foglalkozni, akik szívből – lélekből és meggyőződésből készítették a termékeiket, nem pedig a nagy profitért. A saját megélhetésükésrt és nem egy új kocsiért….
PhytoKert házszabályok
Kedves Mindenki!
Mint mindenhol, nálunk is léteznek írott és íratlan szabályok, de ezeket most összefoglaljuk, a félreértések elkerülése érdekében! J
- Nálunk első a Vevő.
Ha esik, ha fúj, ha rossz, vagy még rosszabb napunk is van, mindig igyekszünk a legjobb tudásunk szerint, és legfőképpen kedvesen, emberi hozzáállással kiszolgálni Mindenkit.
- Mindig, minden körülmények között az első, hogy a Vásárló számára a lehető legjobb megoldást nyújtsuk, a legjobb tudásunk szerint.
- Nálunk minden Vásárló egyforma.
- Nálunk ez azt jelenti, hogy minden Vásárlónknak igyekszünk ugyanazt a kiszolgálást nyújtani. Minden terméket részletesen bemutatunk (hatóanyagok, hatásmechanizmus) akár személyesen, akár telefonon keresztül is, csomag küldés esetén, pedig azokról a termékekről, amelyeknél fontos, és rendelkezésünkre áll, részletes leírást küldünk.
Viszont ez időt vesz igénybe. Így, ha ellátogatsz az üzletbe, előfordulhat, hogy „feltorlódik” a sor. Kérünk, ha nagyon sietsz, akkor jelezd felénk, kedvesen, hogy 2 perced van, tudod, mit kérsz, tilosban parkolsz, stb. Ha így teszel, biztos vagyok benne, hogy az előtted lévő meg fogja érteni, és előreenged. Viszont, ha idegesen elviharzol minden szó nélkül, ránk csapva az ajtót, azzal sajnos nem tudunk mit kezdeni, pedig szerintünk mindenre van megoldás. Mivel mindenkit megillet a joga annak, hogy tudja kvázi mit ken magára, én mint eladó nem engedhetem meg magamnak, hogy ha mindenkitől megkérdezzem, hogy siet – e, hiszen gondolj csak bele: ha rólad lenne szó, Te sem örülnél neki, ha miközben előttem állsz, nemcsak veled foglalkoznék.
Ha Téged pedig nem érdekel a termék ismertetése részletesen, azzal sincs semmi baj, csak jelezd felénk, és befogjuk a szánkat! 🙂
- Ha valamiben bizonytalanok vagyunk, inkább utánakérdezünk nálunk szakavatottabb személyeknél.
- Ha azt ígérjük, hogy egy kérdésnek utánajárunk, akkor fogunk csak jelentkezni, ha releváns válaszunk van az adott kérdésre, azzal senkit nem keresünk meg, hogy sajnos még nem sikerült megtudnunk semmi újat.
- Ha felteszel egy kérdést, kérünk, akkor figyelmesen hallgasd meg a válaszunkat is.
- Lehet, hogy nem a 0. pillanatban kapod meg a választ a kérdéseidre, de ez sosem véletlen. Teljes körű információt szeretnénk átadni, ami csak úgy lehetséges, ha végig hallgatsz. Főleg azért is, mert sok esetben előfordul, hogy kizárólag a Te érdeked, hogy meghallgass, nekünk semmilyen hasznunk nem származik belőle, azon kívül, hogy boldogok vagyunk, mert segíthettünk.
- Az első MINDIG az, aki bent van üzletben
- Sokan keresnek minket telefonon „csak egy kérdéssel”, de sokszor az egy kérdésből egy hosszabb beszélgetés kerekedik ki, ami teljesen természetes, viszont az üzletben lévő személytől nem várható el, hogy türelmesen végighallgasson egy akár 2, 5, 10 vagy akár 30 perces telefonbeszélgetést. Ilyenkor igyekszünk visszahívni. (A sok hívás között, előfordul, hogy elveszünk, és valakit kétszer is visszahívunk, valakit meg egyszer sem. Ha 2 órán belül viszont nem keresünk, kérünk, hívj még egyszer, mert mi is emberek vagyunk és hibázhatunk.)
- A telefont csak nyitvatartási időben tudjuk felvenni, és az előbb említett visszahívás is csak ebben az esetben érvényes. Ha számodra ez nem megfelelő, kérjük, írj emailt, vagy Facebook üzenetet. Amint tudunk, válaszolunk.