ÁSZF

Általános szerződési feltételek

Kérjük,  figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben elfogadja az abban rögzítetteket.

Az interneten keresztül történő megrendelések működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén rendelkezésére állunk, írjon nekünk, vagy hívjon a +36-30/68-35-004-es telefonszámon!

Üzemeltetői adatok

  • Cégnév: Profession&Quality Hungary Kft.
  • Székhely: 1117. Budapest, Nándorfejérvári köz 14.
  • Adószám: 23847141-2-43
  • Cégjegyzék szám: 01-09-981112
  • Kibocsátó cégbíróság: Pest Megyei Bíróság Cégbírósága
  • Szerződés nyelve: Magyar
  • Bankszámla szám:
    • Számlatulajdonos neve: Profession&Quality Hungary Kft
    • Bank neve: Kereskedelmi és Hitel Bank
    • Bank címe: H-1095, Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
    • BIC/SWIFT kód: OKHBHUHB
    • GIRO számlaszám: 10400872-50526552-54691003
    • IBAN számlaszám: HU21 1040 0872 5052 6552 5469 1003
  • Email:  phytokert@gmail.com
  • Telefonos elérhetőség: 06-30/68-35-004, vagy 06-30/651-68-47

A szerződés:

  • A megrendelés elküldésével és visszaigazolásával szerződés jön létre a  Profession&Quality Hungary Kft., (PhytoKert honlap üzemeltetője), mint Eladó és a megrendelő, mint Vevő között.
  • A szerződés nyelve magyar.
  • A szerződés ráutaló magatartás útján kerül megkötésre. Tartalma archiválásra kerül és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető a vevő számára is.
  • Az Eladó köteles a Vevő által megrendelt és az eladó által visszaigazolt termékeket a megrendelőlapon megjelölt magyarországi szállítási címre eljuttatni a megadott szállítási határidőn belül.
  • A megrendelés beérkeztének automatikus visszaigazolása nem jelenti a megrendelés visszaigazolását.
  • Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, az Eladó a vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja.
  • A Vevő köteles az általa megjelölt címre kiszállított termékeket átvenni és a vételárat, ill. szállítási díjat a futár részére készpénzben kifizetni.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre, fogyasztói árak

  • Honlapunkon keresztül natúrkozmetikai alapanyagokat, és natur és egyéb kozmetikumokat, higiéniás termékeket és egyéb natúrkozmetikai, wellness és háztartási termékeket vásárolhat.
  • A megjelenített termékek online, házhoz szállítással vagy személyes átvétellel rendelhetők meg, illetve rendelés nélkül is megvásárolhatók üzletünkben (1114 Budapest, Szabolcska Mihály utca 3.).
  • A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Házhoz szállítás díjszabása

  • Utánvételes szállítás esetén a szállítási költség megrendelési értéktől és súlytól függetlenül bruttó 1.500 Ft.
  • 20. 000 Ft rendelési érték felett a házhoz szállítás ingyenes.
  • Csomagolási költséget nem számítunk fel.

A megrendelt termék árának/ házhoz szállítás díjának fizetési módja

  • Utánvétes szállítás esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak készpénzben kell kifizetni.
  • A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
  • A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a csomagoláson ill. a  termékeken észlelt sérülés (szakadás, ázás, stb.) esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Reklamációját így tudjuk érdemben kezelni.
  • Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. Amennyiben a cserére nincs mód, a vásárló választása szerint árengedményt kaphat vagy elállhat a vásárlástól. Kérjük, hogy a hibás termék/sérülés tényét az átvételt követő 3 napon belül jelezze elérhetőségeink bármelyikén.

Személyes átvétel

  • Lehetőség van a honlapunkon rendelt termékek személyes átvételére az átvételi értesítés megérkezte után a 1114 Budapest, Szabolcska Mihály u. 3. szám alatt lévő PhytoKert üzletünkben, kizárólag nyitvatartási időben. Mivel az üzlet árukészlete nem mindig egyezik meg a webáruház árukészletével, a személyes átvételre rendelt csomagokat sem tudjuk mindig azonnal összeállítani (1-3 nap). Kérjük, hogy feltétlenül várja meg az átvételi értesítőt, melyet emailben küldünk el és csak ezt követően fáradjon el a csomagért a boltba, mert ennek hiányában a csomag nem lesz készen az átvételre.
  • Házhoz szállítási információk

  • Megrendeléseinket a PannonXP futárszolgálaton keresztül teljesítjük. A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik. Kérjük, hogy rendeléskor munkaidőben, azaz 8-17 óra között elérhető kiszállítási címet és telefonszámot szíveskedjen megadni. Kérjük, vegye figyelembe, hogy szállítási címként nem adható meg postafiók!
  • Fontos!
    • Ha szállítási címként munkahelyi címet jelöl meg, kérjük, mindenképpen tüntesse fel a cég és a kiegészítő címadatokat a szállítási cím rovatban.
    • Ha a megadott szállítási címen  az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) nem a Megrendelő neve szerepel, kérjük, írja be a  megjegyzés rovatba az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) látható nevet is.
    • Ezek a kiegészítő információk lényegesek a csomag kézbesíthetőségének szempontjából, ezért kérjük, fordítson kellő figyelmet a pontos szállítási adatok megadására!
  • A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg.

Rendelési információk

  • Honlapunkon keresztül magyarországi és külföldi kézbesítési címre is lehet rendelést leadni. Amennyiben külföldre szeretne rendelni, azonban kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a phytokert@gmail.com  emailcímen, rendelést leadást követően mi is keressük Önt.
  • A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik, nyitva tartási időben.
  • Rendelés leadására a nap 24 órájában lehetőség van. Amennyiben az a munkaidőn kívül történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.
  • Általános teljesítési határidő a megrendeléstől számított 1-5 munkanap. A csomag feladásáról és várható érkezési időpontjáról vásárlóinkat külön e-mailben tájékoztatjuk.
  • A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. A termékek ára – ha nincs másként jelezve – 1 db-ra vonatkozik még akkor is, ha az illusztrációul szolgáló képen a termékből több darab látszódik.
  • Kivételes esetben előfordulhat, hogy egy termék nincs raktáron a megrendelés pillanatában, ilyen esetekben fenntartjuk magunknak a jogot a megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

Rendelés menete

  • 1. A termék megrendelése

    • – A megvásárolni kívánt terméke(ke)t a „Kosárba rakom”  gomb megnyomásával tudod a kosárba helyezni.
    • – Ha nem szeretnél további terméket vásárolni, kattints a jobb felső sarokban lévő „Elemek” feliratra, vagy a termék alatt megjelenő “Kosár megtekintése” linkre.
    • – Ellenőrizd le mindig a megvásárolni kívánt terméke(ke)t és azok darabszámát. Ha szükséges, itt módosíthatod megrendelésed. A „+” ill. „–” gombokkal állíthatod be a kívánt mennyiséget, a termék megnevezése előtti piros X-re kattintva pedig kiveheted a terméket a kosaradból.
    • – Ha van kuponkódod, azt is itt lehet érvényesíteni.
    • – A „Vásárlás folytatása” gombbal pedig visszatérhetsz a termékekhez, majd bármikor újra megnyithatod a kosarad.

    2. Szállítási mód kiválasztása

    • Ugyanezen az oldalon, kicsit lejjebb kiválaszthatod a szállítási módot.
    • Ha Magyarországra kéred a csomagot, két opció közül választhatsz:
    • 1. Személyes átvétel az üzletben.
      • PhytoKert üzlet, 1114. Budapest, Szabolcska Mihály utca 3.
      • Kérünk, ne felejtsd el, hogy üzletünkben csak készpénzt áll módunkban elfogadni.
      • (Ellenőrizd le a nyitva tartást, mielőtt elindulsz üzletünkbe! Ha nálunk szeretnéd átvenni a csomagot, de nyitva tartási időn belül nem tudsz érte jönni, kérjük lépj velünk kapcsolatba, valamit kitalálunk, hogy megoldjuk a helyzetet! ;-))
    • 2. Futárral történő kiszállítás
      • A csomagküldés jelenlegi díja 1.500 Ft-ba kerül.
      • Jelenleg a PannonXP-vel vagyunk leszerződve, a futárnak készpénzzel tudsz fizetni.
    • Ha Külföldre szeretnéd kérni a csomag kiszállítást, mielőtt feladnánk csomagod, először mindig kapcsolatba lépünk veled emailen keresztül.

    3. Számlázási és szállítási cím

    • Nyomd meg a “Tovább a pénztárhoz” gombot.
    • A Pénztár oldalán tudod megadni a számlázási címet. Ha az megegyezik a szállításival, kérünk pipáld ki a “Szállítás másik címre?”  mezőt.
    • Itt tudsz rövid megjegyzést is írni a megrendeléshez. (Pl. ha nem egyezik a megrendelő neve a szállítási címen található névtáblával.)
    • Kérjük, fogadd el az általános szállítási feltételeket is.
    • Itt még tudsz módosítani a szállításon, ha meggondolnád magad! 🙂
    • (A rendszer kiírja, hogy “Utánvétfizetés – fizetés átvételkor készpénzben”, hiszen minden szállítási opciónál készpénzzel tudsz csak fizetni.)
    • Végül erősítsd meg a rendelését a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva.

    4. A megrendelés teljesítése

    • Ezután egy automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk Neked a megrendeléséről.
    • Amint feldolgozásra került az email, munkatársunk értesít minden munkafolyamatról.
    • Ha személyes átvételt választottál, kérjük várd meg, amíg munkatársunk visszaigaolja rendelésed, hogy jöhetsz érte. Ha valami véletlenül nincsen készleten, azonnal értesítünk.
    • Tájékoztatás a fogyasztót/vásárlót megillető jogérvényesítés feltételeiről

  • Szavatosság, jótállás
    Az Ön által megrendelt termékekre kellékszavatosságot vállalunk. A szavatossági jog alapján felelősséget vállalunk azért, hogy teljesítéskor – mind mennyiségileg, mind minőségileg – hibátlan terméket adunk át Önnek, mint fogyasztónak/vásárlónak. Ha a megrendelt áru hibás vagy a szállítás során megsérült, akkor azt díjmentesen kicseréljük. Ehhez kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot velünk elérhetőségeink bármelyikén.  Ha a csere lehetőségét nem kívánja igénybe venni, az áru vételárát visszatérítjük Önnek.
  • Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és a csomagoláson ill. a  termékeken esetlegesen észlelt sérülés (nagyobb szakadás, ázás, stb.) esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Reklamációját így tudjuk érdemben kezelni.
  • A kozmetikumok lejárati határideje bontatlan csomagolásra vonatkozik. Kérjük, hogy a kibontott termékeket tárolja a címkén feltüntetett körülmények között. A készítményeket, növényi olajokat, zsírokat tárolja eredeti, zárt csomagolásban, hűvös, de nem hideg, fénytől védett helyen.
  • Elállási jog gyakorlása
  • Tájékoztatjuk, hogy a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a Vásárló a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától.
  • Elállási jog
  • Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
  • Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: (Profession&Quality Hungary Kft., 1117. Budapest, Nándorfejérvári köz 14. , email: info@phytokert.hu).
  • Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.
  • Az elállás  joghatásai
  • Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.
  • Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
  • Natúrkozmetikai alapanyagokat és higiéniás termékeket, kozmetikumokat (a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29 § e) pontja értelmében) kizárólag bontatlan csomagolásban áll módunkban visszavenni.
  • Elállási nyilatkozatminta (csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
    • Címzett: Profession&Quality Hungary Kft., 1117. Budapest, Nándorfejérvári köz 14. , email: info@phytokert.hu
    • Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére  irányuló szerződés tekintetében:
      • Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
      • A fogyasztó(k) neve:
      • A fogyasztó(k) címe:
      • A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
      • Kelt:
  • Panaszkezelés (fogyasztói jogvita) 
  • Felhívjuk Tisztelt Vásárlóink figyelmét, hogy panaszaik közlésére Webáruházunk adatainál megjelölt elektronikus ügyfélszolgálati és telefonos ügyfélszolgálati elérhetőségeken van mód.
  • A panasz közlése történhet szóban vagy írásban.
  • A szóbeli panaszt azonnal megvizsgáljuk és szükség szerint orvosoljuk. Ha a vásárló/fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontunkról haladéktalanul jegyzőkönyvet veszünk fel a jogszabályban előírt tartalmi elemekkel és annak egy másolati példányát a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a beérkezését követően harminc napon belül írásban, érdemben megválaszoljuk és intézkedünk annak közlése iránt.
  • Az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül kötelesek vagyunk írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panasz elutasítása estén álláspontunkat kötelesek vagyunk megindokolni.
  • Amennyiben a fogyasztó a jogvita megoldásával nem ért egyet lehetőség van a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulni.
  • A békéltető testületek elérhetőségeiről részletesen honlapunkon vagy a www.bekeltetes.hu oldalon tájékozódhat.
  • Adatvédelem
  • A weboldal használatát az Üzemeltető nem köti regisztrációhoz. A webáruházban történő vásárláshoz sem szükséges regisztráció. Regisztráció során az Üzemeltető a felhasználó személyes adatainak birtokába jut. Az adatszolgáltatás minden esetben önkéntes.
  • Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvénynek megfelelően az Üzemeltető a webáruházban történt megrendelés folyamán rögzített személyes adatokat
    • bizalmasan kezeli, és semmilyen célból nem adja ki harmadik fél számára, kivéve az Üzemeltető azon alvállalkozóit, melyek bekapcsolása a megrendelés kézbesítéséhez szükséges (futárszolgáltatok);
    • kizárólag addig tárolja, amíg az adatok közlője adatainak törlését írásban nem kéri;
    • nem használja fel közvetlen üzletszerzést szolgáló reklámanyagok, ajánlatok, tájékoztatók küldésére. Kizárólag abban az esetben küld felhasználóinak és vásárlóinak ilyen jellegű üzeneteket, amennyiben hírlevél küldésére elektronikus úton kifejezetten felhatalmazták (Hírlevélre jelentkezés). A  webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél-feliratkozás során megadott adatokat az Üzemeltető bizalmasan kezeli, harmadik félnek nem adja át. A leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető az Ügyfélszolgálati elérhetőségek valamelyikén.
  • Az Adatvédelemmel kapcsolatos teljes körű tájékoztatást az Üzemeltető honlapján elérhető Adatvédelmi és Adatkezelési szabályzat tartalmazza.
  • Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a phytokert@gmail.com  e-mail címen.
  • A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az Üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatók. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.
  • A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. tv., a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. tv., fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26) Korm. rendelet, 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
  • A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az Üzemeltető általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Szeretnéd kipróbálni az Elixírt? Iratkozz fel, és megteheted ingyen!

Az Elixír kipróbálása csak az első 100 feliratkozónak ingyenes. Siess, hogy le ne maradj!

Sikeres feliratkozás. Most kapsz egy emailt, amiben meg kell erősítened a feliratkozásod. Ha GMailt használsz, lehet, hogy a Promóciók fül alá érkezett. Ebben az esetben húzd át az Elsődleges fül alá, hogy biztosan minden levelünket megkapd. Köszönjük :)