Szállítási és fizetési feltételek

Szállítási és fizetési feltételeink Magyarország területén belül érvényesek, külföldi csomagküldés esetén mindig egyéni leg vesszük fel a kapcsolatot a megrendelővel.

 

Kedves Vásárlónk!

Házhozszállítás esetén utánvét fizetésre van lehetőség, amely a kiszállítással és az utánvét kezeléssel együttesen 1.500 Ft-ot jelent.
A 15.000 Ft-ot meghaladó rendelések esetén a szállítási költségeket  átvállaljuk, így díjmentes a kiszállítás.

Kérjük, rendelésnél vedd figyelembe, hogy a csomagküldés díját nekünk minden esetben ki kell fizetnünk, így ha nem vagy biztos benne, inkább konzultáljunk telefonon is, minthogy visszaküld egy szó nélkül a csomagot.

Személyes átvételre – az átvételi értesítés megérkezte után – a 1117 Budapest, Nándorfejérvári köz 14 sz. alatt lévő  átvételi ponton – kizárólag telefonos egyeztetést követően – van lehetőség. Kérjük, hogy várd meg mindig a csomag összeállításáról szóló átvételi értesítőt!

A megrendelt csomagokat 7 munkanapig tartjuk.
___________________________________________________________


Házhoz szállítás díjszabása

Utánvételes szállítás esetén a szállítási költség megrendelési értéktől és súlytól függetlenül bruttó 1.50 Ft.
20.000 Ft feletti megrendelések esetén a szállítási költséget átvállaljuk!

Csomagolási költséget nem számítunk fel.

Házhozszállítási információk

Megrendeléseinket a GLS futárszolgálaton keresztül szállítjuk.

A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik. Kérjünk, hogy rendeléskor munkaidőben, azaz 8-17 óra között elérhető kiszállítási címet és telefonszámot adj meg.
Szállítási címként postafiók nem adható meg!

KÉRÜNK, HOGY A SIKERES KÉZBESÍTÉS ÉRDEKÉBEN MINDENKÉPPEN ADD MEG A TELEFONSZÁMOD IS! KÖSZÖNJÜK.

A csomag feladásáról emailben értesítünk. 

 

Fontos!


• Ha szállítási címként munkahelyi címet jelölsz meg, kérjük, mindenképpen tüntesd fel a cég nevét és a kiegészítő címadatokat a szállítási cím rovatban.

• Ha a megadott szállítási címen az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) nem a Megrendelő neve szerepel, kérünk, írd be a megjegyzés rovatba az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) látható nevet is.

Ezek a kiegészítő információk lényegesek a csomag kézbesíthetőségének szempontjából, ezért kérünk, hogy fordíts kellő figyelmet a pontos szállítási adatok megadására!

A futárszolgálat nem kötelezhető meghatározott időben történő kézbesítésre, ezért ilyet ne kérj!

A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg.

Kérünk, csak akkor rendeld meg a csomagot, ha valóban át is szeretnéd venni. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük.
Ha tévedésből visszaküldöd a csomagot, majd ismételt kiszállítást kérsz, akkor a szállítás költségét duplán kell kiszámláznunk.

Fizetési módok

A számla ellenértékét kézbesítéskor készpénzzel, vagy kártyával tudod a futárnak kiegyenlíteni. Személyes átvételkor csak készpénben tudsz fizetni.

 

Szállítási határidő

Ha minden készleten van, a csomagot a megrendeléstől számított 1-2 munkanapon belül átadjuk a futárszolgálatnak, és a csomag az ezt követő munkanapon érkezik meg hozzád. Ha valami nincs készleten, arról minden esetben értesítünk, illetve a hiányzó termék várható beérkezéséről is.