Kedves Vásárlónk!

Alább röviden összefoglaltuk a legfontosabb vásárlással kapcsolatos tudnivalókat! 🙂

 

Bízunk benne, hogy így már könnyebben fog menni a rendelés! 🙂

 

Csodás napot kívánunk!

PhytoKert

 

__________________________________________________________________

1. A termék megrendelése

  • – A megvásárolni kívánt terméke(ke)t a „Kosárba rakom”  gomb megnyomásával tudod a kosárba helyezni.
  • – Ha nem szeretnél további terméket vásárolni, kattints a jobb felső sarokban lévő „Elemek” feliratra, vagy a termék alatt megjelenő “Kosár megtekintése” linkre.
  • – Ellenőrizd le mindig a megvásárolni kívánt terméke(ke)t és azok darabszámát. Ha szükséges, itt módosíthatod megrendelésed. A „+” ill. „–” gombokkal állíthatod be a kívánt mennyiséget, a termék megnevezése előtti piros X-re kattintva pedig kiveheted a terméket a kosaradból.
  • – Ha van kuponkódod, azt is itt lehet érvényesíteni.
  • – A „Vásárlás folytatása” gombbal pedig visszatérhetsz a termékekhez, majd bármikor újra megnyithatod a kosarad.

2. Szállítási mód kiválasztása

  • Ugyanezen az oldalon, kicsit lejjebb kiválaszthatod a szállítási módot.
  • Ha Magyarországra kéred a csomagot, két opció közül választhatsz:
  • 1. Személyes átvétel a PhytoKözpontnál.
    • A cím:  1117 Budapest, Nándorfejérvári köz 14.
    • Kérünk, ne felejtsd el, hogy csak készpénzt áll módunkban elfogadni.
    • Kérünk, hétköznapokon 10:00-16:00 telefonon, vagy emailben egyeztessünk, hogy mikor lenne megfelelő az átvétel.
  • 2. Személyes átvétel a PhytoCsomagponton, a KATKA háztartási üzletben
    • A cím: 1114 Budapest, Bercsényi utca 20.
    • Kérünk, ne felejtsd el, hogy csak készpénzt áll módunkban elfogadni.
    • Nyitva tartás: H-P: 8:00-18:00, Szo: 8:00-12:00
  • 2. Futárral történő kiszállítás
    • A csomagküldés jelenlegi díja utánvét esetén 1.500 Ft-ba kerül.
    • Jelenleg a GLS-sel vagyunk leszerződve, a futárnak készpénzzel és kártyával is tudsz fizetni.
  • Ha Külföldre szeretnéd kérni a csomag kiszállítást, mielőtt feladnánk csomagod, először mindig kapcsolatba lépünk veled emailen keresztül.

3. Számlázási és szállítási cím

  • Nyomd meg a “Tovább a pénztárhoz” gombot.
  • A Pénztár oldalán tudod megadni a számlázási címet. Ha az megegyezik a szállításival, kérünk pipáld ki a “Szállítás másik címre?”  mezőt.
  • Itt tudsz rövid megjegyzést is írni a megrendeléshez. (Pl. ha nem egyezik a megrendelő neve a szállítási címen található névtáblával.)
  • Kérjük, fogadd el az általános szállítási feltételeket is.
  • Itt még tudsz módosítani a szállításon, ha meggondolnád magad! 🙂
  • (A rendszer kiírja, hogy “Utánvétfizetés – fizetés átvételkor készpénzben”, hiszen minden szállítási opciónál készpénzzel tudsz csak fizetni.)
  • Végül erősítsd meg a rendelését a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva.

4. A megrendelés teljesítése

  • Ezután egy automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk Neked a megrendeléséről.
  • Amint feldolgozásra került az email, munkatársunk értesít minden munkafolyamatról. 
  • Ha személyes átvételt választottál, kérjük várd meg, amíg munkatársunk visszaigaolja rendelésed, hogy jöhetsz érte. Ha valami véletlenül nincsen készleten, azonnal értesítünk.